Program namijenjen poslovanju društava za posredovanje u osiguranju
Program je dostupan na svim veličinama uređaja
računalu, tabletu i mobitelu.
Zahvaljujući svojoj jednostavnosti i preglednosti, program se brzo i lako savladava, što omogućuje veću efikasnost poslovanja.
Ukoliko imate dodatnih zahtjeva za vaše potrebe poslovanja, program je proširiv i vrlo rado ćemo ga nadograditi prema vašim potrebama.
Maracom CRM program je alat za upravljanje kompletnim poslovanjem društava za posredovanje u osiguranju. Naš program Vam nudi jednostavni nadzor Vašeg poslovanja. Planiranje, financije, koordiniranje prodaje, evidencija osiguranika, jednostavnu kontrolu, izmjenu i administriranje ispravnosti protoka informacija.
Jednostavan nadzor poslovanja - planiranje, financije, koordiniranje prodaje, evidencija osiguranika, jednostavna kontrola, izmjena i administracija ispravnosti protoka informacija.
Jednostavan i brz pristup programu bilo kada i bilo gdje preko laptopa, računala, tableta ili mobilnog telefona. Dovoljno je imati pristup internetu.
Nema instalacije aplikacije na uređaje. Pristup preko web adrese (linka).
Ažuriranje i praćenje ostvarenih ciljeva u realnom vremenu za svakog agenta/zastupnika/posrednika.
Automatski izračuni provizije agencije/zastupnika/posrednika.
Mogućnost kontrole administrativnih ovlasti svakog korisnika (agenta/zastupnika/posrednika) unutar CRM sustava.
Skandencar – automatski podsjetnik unutar evidencije isteka ugovora postojećih polica, te vrlo jednostavno praćenje obnove polica osiguranja.
Jednostavni i brzi unos novih osiguranika kao i automatsko ažuriranje podataka starih osiguranika u nove police osiguranja.
Usklađenost s Uredbom za zaštitu osobnih podataka (GDPR).
Evidencija i upravljanje privolama osiguranika.
Jedinstveni proizvod na hrvatskom tržištu.
Program je dostupan na svim platformama
Program je podržan na uređajima različitih veličina (računalu, mobitelu, tabletu). Također programu se može pristupiti od bilo kuda gdje imate pristup internetu.